Gewaarborgde professionaliteit 

StudioKi is verbonden aan de Ethische Code van Phoenix Opleidingen waardoor de professionaliteit geborgd is. Sinds 1 augustus 1996 is aan Phoenix Opleidingen een Ethische Commissie verbonden. Deze heeft een tweeledig doel: het opstellen, publiceren en bewaken van de Ethische Code, de Klachtenprocedure en het instellen en in stand houden van een Klachtencommissie. 

Geschoold bij Phoenix Opleidingen 

Heidy heeft diverse opleidingen gevolgd bij Phoenix Opleidingen, gericht op persoonlijke groei, Systemisch Werk en Transactionele Analyse. Voordeel van deelname is onder meer dat de code een richtlijn geeft voor het ethisch handelen van de professionele begeleider. Daarnaast is de begeleider aan de hand van de code aanspreekbaar op zijn handelen en geeft het de cliĆ«nt de mogelijkheid de begeleider ethisch te toetsen. Met name in een beroepsgroep waarin intimiteit en een gezonde begrenzing daarvan zo van belang is, is het nuttig en nodig om een aan Phoenix Opleidingen gerelateerde Ethische Code te hebben en die verder te ontwikkelen.  Deelnemers aan de code verplichten zich tot regelmatige scholing en supervisie bij het instituut. 


Ethische code van Phoenix Opleidingen

Ethische code klachtenregeling van Phoenix Opleidingen

Klachtenportaal Zorg
Om te voldoen aan de Wkkgz ben ik ook aangesloten bij Klachtenportaal Zorg.
Dus ben je ergens ontevreden over, of heb je een klacht over mijn zorg? Ik ga graag met je in gesprek en op zoek naar een oplossing. 

Wil of kun je de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wil je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Dit is een externe organisatie waarbij ik ben aangesloten om onvrede en klachten over mijn zorg te helpen oplossen. 

 

Heb je je klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om deze in behandeling te nemen en welke procedure passend is. 

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt. 

 

Wil je alleen advies over hoe je om kunt gaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.  Je start dan nog geen procedure op. 

 

Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan [email protected]. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen. 

 

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.
Voorwaarden Klachtenportaal Zorg 2024